lørdag 23. april 2011

Litt om meg selv

Hei bloggen. Jeg ville bare fortelle dere litt om meg selv så dere vet litt om den dere leser bloggen til. Jeg heter Madeleine, jeg er 13 år fyller 14 i august. Jeg har mange bestevenner og 2 katter. Jeg faktisk en ganske stor familie men har bare kontakt med noen av dem. Jeg liker mye musikk, litt "fan" av Rihanna. Justin Bieber er ikke den styggeste jeg har sett heller, bare ikke den største "fan'en" men han er litt kjekk ! .  Jeg er en person med veldig mye humor, (ler mye).

Jeg begynte og blogge fordi jeg liker det, jeg har prøvd før men stoppet mye, jeg sugde faktisk, men nå skal jeg prøve og blogge fast.
Legg gjerne igjen kommentarer, blir kjempe glad får det og skal gjerne prøve og sjekk din blogg og kommentere tilbake.


 Jeg er brunette nå. 



Xoxo madeleine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar